Razvoj Instagram AR filtra & Facebook oglaševanje

Pošta Slovenije | Poštar Pavli | Razvoj Instagram AR filtra & Facebook oglaševanje

V letu 2022 smo v okviru komuniciranja na družbenih omrežjih pričeli s sodelovanjem z največjim izvajalcem poštnih storitev v državi – Pošto Slovenije.

V okviru komuniciranja na družbenih omrežjih Pošte Slovenije smo zasnovali posebno promocijsko aktivnost, s katero smo želeli opozoriti na dobrodelno akcijo “Poštar Pavli polni šolske torbe”.

  • Strategija

    Povečanje zavedanja & širjenje informacij o dobrodelni akciji

  • Rešitev

    Razvoj in izvedba Instagram AR filtra & Facebook oglaševanje

  • Naročnik

    Pošta Slovenije

Rešitev

Komunikacija z
Instagram AR filtrom

Za promocijo dobrodelne akcije “Poštar Pavli polni šolske torbe” smo razvili Instagram AR filter, ki ga uporabniki družbenih omrežij lahko poiščejo v galeriji filtrov. Ob fotografiranju s filtrom se posamezniku na glavi samodejno pojavi Pavlijeva čelada in informacije o donaciji dobrodelnemu projektu. Z deljenem fotografije s filtrom je vsak posameznik sodeloval v nagradni igri in hkrati širil dober glas o dobrodelni akciji.

PREVERITE

Aktivnost podprta z
digitalnim oglaševanjem

Promocijo dobrodelne akcije z AR filtrom smo dodatno podprli z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu. Na ta način smo želeli aktivnost približati ciljni skupini ter povečati angažiranosti uporabnikov. Oglase smo pripravili skladno z enotno vizualno podobo (dobrodelne) akcije.