Digitalno oglaševanje

Klima center Tratnjek | Kreativna kampanja in digitalno oglaševanje

Za naročnika Klima center Tratnjek smo oblikovali komunikacijsko kampanjo »Bodi črna ovca«, ki izhaja iz ideje, da je prava odličnost tista, ki si upa izstopati.

V osrčju zgodbe stoji toplotna črpalka v črni barvi – unikatna, estetsko dovršena in tehnološko napredna. Vizualna zasnova prikazuje čredo belih ovac, med katerimi stoji nekaj posebnega: črna toplotna črpalka. Njena prisotnost brez besed poudarja, da gre za rešitev, ki presega pričakovano.

Ključni elementi kampanje so: kreativna ideja »črne ovce«, ki predstavlja drzno drugačnost, slogan »netradicionalna«, ki subtilno vabi k raziskovanju posebnosti izdelka, ter vizualna zgodba, ki združuje kontrast močne črne z naravno toplino okolja in jasno izpostavljene prednosti izdelka. Poleg kreativne zasnove smo kampanjo strateško podprli z digitalnim oglaševanjem na Meta platformah in Googlu. Fokus je na ciljno usmerjenih oglasih, katerih glavni cilj je pridobivanje novih leadov ter gradnja baze potencialnih kupcev. Tako smo združili močno vizualno zgodbo z učinkovitim digitalnim nastopom, ki naročniku zagotavlja merljive rezultate.

  • Strategija

    Promocija znamke in ponudbe

  • Rešitev

    Digitalno oglaševanje na Meta platformah in Googlu

  • Naročnik

    Klima center Tratnjek

Rešitev



PREVERITE