Komunikacijska kampanja & TV oglas

Grandevita | Celostna komunikacijska kampanja

Grandevita je podjetje, ki skrbi za zdravo, polnejše življenje s kakovostnimi prehranskimi dopolnili (Dr. Grandel, Minami idr.) in vrhunsko kozmetiko Dr. Grandel.

Želja naročnika je bila promocija izbranih prehranskih dopolnil Grandevita na spletu z Grandevitinima ambasadorjema - Edom Murićem in Markom Miličem.

  • Strategija

    Promocija izbranih izdelkov & približanje korporativne znamke uporabnikom.

  • Rešitev

    Kreativna zasnova in izvedba komunikacijskih aktivnosti & digitalno oglaševanje.

  • Naročnik

    GrandeVita

Rešitev

Kreativna zasnova in izvedba
celostne komunikacijske kampanje

Osnova kampanje so bili nepričakovani zabavni izzivi, v katerih sta se pomerila Marko Milič in Edo Murić.
S kratkimi objavami (foto/video) smo napovedali dvoboj (izziv) ter predstavili aktivnost, v kateri se bosta pomerila športnika. Posameznike smo s klikom na Facebook/Instagram oglas odpeljali na posebej zasnovano spletno mesto, kjer so glasovali za favorita v “mesečnem” dvoboju in tako sodelovali v žrebanju za nagrade.
Spletno mesto smo gradili okrog znamke Grandevita, kjer smo subtilno prikazali tudi izdelke. Po zaključku posameznega izziva smo razglasili zmagovalca (Murić/Milič) ter izžrebali srečnega sodelujočega.

PREVERITE

Kratke video vsebine
in digitalno oglaševanje

Za vsak izziv smo pripravili video napoved izziva ter video posnetek izvedbe in zmagovalca. Pri smo poskrbeli za celotno produkcijo omenjenih video vsebin.
Komunikacijska kampanja, ki je trajala mesec in pol, je bila podprta s širše zasnovano vseslovensko digitalno kampanjo na Facebooku in Instagram.