Vodenje družbenih omrežji

FreeON | Vodenje družbenih omrežij

FreeON je slovenska tržna znamka otroške opreme, ki s svojimi izdelki že 10 let sledi trendom sodobnega starševstva. Temeljne vrednote, ki se odražajo v njihovih izdelkih, so kakovost, funkcionalnost, varnost in estetska dovršenost. Z junijem 2022 smo prevzeli komunikacijo na njihovih družbenih omrežjih.

Želja naročnika je bila vzpostaviti strateško zasnovano in poenoteno komuniciranje znamke na družbenih omrežjih, s čimer bi povečali zavedanje in prepoznavnost znamke ter izdelkov med končnimi kupci.

  • Strategija

    Usklajeno strateško komuniciranje, organska rast dosega in povečanje angažiranosti sledilcev.

  • Rešitev

    Vodenje komunikacije na Facebooku in Instagramu ter upravljanje skupnosti (community management).

  • Naročnik

    freeon.si

Rešitev

Strateško zasnovana komunikacija
na družbenih omrežjih

Ob prevzemu vodenja družbenih omrežij smo najprej poskrbeli za ureditev osnovnih elementov profila (prikazne fotografije, IG highlights, linktree …) . Nato smo pripravili strategijo komuniciranja, ki vključuje analizo predhodnih komunikacijskih aktivnosti in konkurence, opredeli ciljno skupino ter poda vsebinske in grafične smernice komuniciranja. Sledili smo zastavljenemu tonu komunikacije ter skrbeli za konsistentno vizualno podobo.

PREVERITE

Prilagoditev komuniciranja družbenemu omrežju
in grajenje skupnosti

Sočasno smo skrbeli za komunikacijo na dveh družbenih omrežjih: Facebook, Instagram. Glede na specifike posameznega omrežja smo prilagodili vsebino, ton in format objav.
Ob celostnem vodenju in upravljanju smo bili v tesni povezavi z naročnikom ter skrbeli za ažurnost pri objavljanju informacij in pri komunikaciji z uporabniki.