Zasnova nove tržne znamke

EKO prlekija | Zasnova podobe nove tržne znamke

Eko prlekija je skupina kmetov iz Prlekije in okolice, ki s spoštovanjem tradicije, skrbjo za okolje in preudarjenim uvajanjem novih tehnologij, zagotavlja svojim članom/ kmetijam finančno stabilnost, svojim strankam pa izdelke najvišje kakovosti.

Na željo naročnika smo pripravili zasnovo nove tržne znamke, ki je vključevala formacijo imena nove znamke in vizualno identiteto.

  • Strategija

    Zasnova nove tržne znamke in izdelava celostne grafične podobe

  • Rešitev

    Zasnova identitete nove tržne znamke

  • Naročnik

    EKO prlekija d.o.o.

EKO prlekija-kreiranje nove tržne znamke

Rešitev

Zasnova nove
tržne znamke

Izbrano ime v ospredje postavlja kupca, ki želi le najboljše zase in za svojo družino. Pri tem se navezujemo na koncept egoista.

Z novo tržno znamko sporočamo, da velja biti pri zagotavljanju kakovostne hrane oz. izdelkov vsaj malo “ekoističen” – v pozitivnem smislu. Z vključitvijo predpone “EKO” pomembno poudarimo tudi način pridelave in kakovost izdelkov.

PREVERITE

Formacija
logotipa

Logotip je sodoben prikaz ekoista. Poleg koncepta “ekološkega” z logotipom izpostavljamo tudi dober okus z vključitvijo zadovoljnih ustnic.

Grafična znaka O in I tvorita oči, ki ju z elementom ustnic oz. nasmeha povežemo v zadovoljni obraz/izraz. Zaradi svoje simetričnosti daje vtis stabilnosti in povezanosti.