Kreativna zasnova & oblikovanje

Vinoteka POLEK | Podoba blagovne znamke

Želja naročnika je bila poiskati kreativno ime za lokal oz. trgovinico ter ji dodati vizualno identiteto, ki bo odražala njene posebnosti in specifike delovanja. Skladno s celostno grafično podobo pa oblikovati nabor osnovnih materialov.

Nov lokal/trgovinica z izbranimi vini in drugimi dobrotami v centru Maribor.

  • Strategija

    Razvoj nove tržne znamke

  • Rešitev

    Celostna vizualna identiteta

  • Naročnik

    Vinoteka Polek

Rešitev

Poimenovanje &
logotip

Poskrbeli smo za ime in celostno vizualno identiteto.

Izmed predlaganih rešitev se je naročnik odločil za ime »Polek«. Lokal je namreč čisto zraven (»polek«/«poleg«) lastnikove obstoječega kavarne, njihove dobrote pa lahko poskusite, naročite in jih preprosto vzamete »za polek«.

V imenu sta skrita še dva pomena, povezana s specifikami lokala (poLek, PolEk). Sledila je vizualizacija imena.

PREVERITE

Nabor osnovnih
materialov

V naslednji fazi smo pripravili različne grafične predloge logotipa. Izbrano varianto smo razširili v celostno grafično podobo, v okviru katere so nastali osnovni grafični materiali (vizitke, meni, darilne vrečke ipd.) in predstavitvena spletna stran.