Oblikovanje
Zasnova akcije

Kampanja Soseda ima novega

Energija plus

Opis projekta

“Soseda ima novega” je naslov in osrednji element jesenske kampanje, ki smo jo pripravili za Energijo plus.
S kampanjo smo želeli vzpostaviti zanimanje za segment ponudbe, ki zajema zemeljski plin ter spodbuditi prodajo (podpis pogodb) paketa Dvojni plus.
Vsakega novega kupca paketa smo nagradili z brezplačno meritvijo in pregledom plinske peči. Omenjeno darilo ponuja nadaljevanje osrednjega naslova kampanje – soseda ima torej novega dobavitelja zemeljskega plina in posledično še dimnikarja.
Izhodišče kampanje je bilo spletno mesto z vsemi pomembnimi informacijami kampanje. Promocija je potekala po navadni pošti in internih kanalih Energije plus. Kampanjo smo tudi oglaševali, in sicer na radijskih postajah ter bilboardih oz. jumbo plakatih na SV delu Slovenije. Pomemben kanal promocije je bila tudi komunikacija na družbenih družbenih omrežjih in oglaševanje na Googlu.

  • Kategorija : Oblikovanje
  • Naročnik : Energija plus