VAŠO POSEBNOST SPREMENIMO V KONKURENČNO PREDNOST

In to celovito ter integrirano skozi relevantne medijske kanale do vaših bodočih potrošnikov. Da bi uspešno sklenili prodajni krog, z vami tečemo na dolge proge. Naše merilo uspeha pa je vaše zadovoljstvo s komunikacijskimi in poslovnimi rezultati.

 

Smo vsestransko posebni, zato gradimo:

  • Komunikacijske strategije
  • Komunikacijske načrte
  • Branding (upravljanje blagovnih znamk)
  • Korporativno komuniciranje in svetovanje
  • Marketinške in prodajne strategije
  • Trženjsko komuniciranje in svetovanje
  • Social media marketing (strategija pojavljanja na spletu in družbenih omrežjih, uredništvo spletnih strani in vodenje Facebook profilov, pisanje za splet in družbena omrežja, upravljanje digitalnih kampanj, oglaševanje na spletu in družbenih omrežjih)
  • Prirejanje dogodkov in sejemskih predstavitev
  • Promocije na prodajnih mestih

Noomm Roolhouse

Letos so nam zaupali izjemno pomembno rojstvo nove, drugačne, odštekane blagovne znamke in hišnih specialitet za franšizo restavracij. In ker imamo Gurujke in Guruji radi izzive, smo se izkazali tako z izborom imena kot tudi celostno grafično podobo, označevalnimi nalepkami in vsemi potrebnimi “za prste polizat” promocijskimi materiali.

In ker vsaka dobra restavracija, sploh pa Roolhouse, potrebuje svoje noommastične jedce, smo v okviru projekta zasnovali tudi Noomm Facebook in Instagram profil, kjer pomagamo z urednikovanjem in oglaševanjem na obeh socialnih omrežjih, kot  tudi roolastično spletno stran www.noomm.com

Noomm, noomm oziroma dober tek med preletom noommastičnih referenc 😉

 

15. let Amisa:
promocije ter natečaj “Zabavaj se in prejmi nagrado”

 

Z namenom povečati prepoznavnost, utrditi ugled, ustvariti prednost pred konkurenti in povečati lokalno vključenost se je podjetje AMIS, d. o. o., ob 15. obletnici delovanja v letu 2010 odločilo za dobrodelno tržnokomunikacijsko akcijo “Zabavaj se in prejmi nagrado”. Zasnova akcije je bila razdeljena v tri segmente oziroma aktivnosti, od katerih sta prvi dve kot ciljno skupino vključevali predvsem otroke ter njihove starše, tretja in hkrati zaključna pa Amisove poslovne partnerje.

Ideja, ki je stala za prvima dvema aktivnostima, je bila izobraževati na temo novih medijev in nagraditi ustvarjalnost. V ospredju naše komunikacijske strategije je bila vseskozi poudarjena humanitarna, dobrodelna nota, ki izključuje pojem tekmovalnosti. Vsak otrok je namreč bil v zameno za sodelovanje nagrajen, ne glede na starost in svoje sposobnosti.

V zaključnem delu akcije se je podjetje Amis, d. o. o., odločilo, da celoletno izkušnjo deli tudi s svojimi poslovnimi partnerji in jim na zaključni prireditvi predstavi dela mladih umetnikov, ki so sodleovali v umetniškem natečaju.

Omenjene aktivnosti iz komunikacijske startegije, ki so bile izvedene v času trajanja projekta, so obsegale:

  • ustvarjalne delavnice na Festivalu Lent in na Otroškem bazarju v Ljubljani,
  • dobrodelno ustvarjalno akcijo, v katero so bili vključeni otroci iz vse Slovenije; (sodelovali so individualno ali v imenu osnovnih šol) ter
  • dogodek “Amis praznuje 15 let” ob zaključku akcije.

Energija plus:
promocije na Festivalu Lent

 

Že četrto leto zapored za Energijo plus pripravimo komunikacijsko strategijo promocijskih aktivnosti na tradicionalnem festivalu Lent ter za vse aktivnosti izoblikujemo potrebne promocijske materiale, jih stiskamo oziroma izdelamo kot tudi izvajamo, koordiniramo in nadziramo vse predlagane aktivnosti.

Od idejne in kreativne zasnove do izdelave promocijskega gradiva za promotorje, zasnove in izvedbe spletnih nagradnih iger, otroških delavnic, treninga promotork in promocijskih oblačil zanje, fotografiranja aktivnosti ter tudi promocije le-teh tako na samem dogodku kot tudi na socialnih omrežjih – nikoli nam ne zmanjka prave energije do cilja 😉

Energija plus:
Akcija Pripelji prijatelja

V skladu s potrebami Energije plus po večji priklicnosti blagovne znamke in pridobivanju novih kupcev smo zasnovali komunikacijsko strategijo in vse potrebne promocijske materiale: direktno pošto, spletno aplikacijo, sistem tiskanih oglasov, prilogo k računu, plakat, promocijska gradiva za kampanjo na prodajnih mestih in na  spletni strani www.energijaplus.si.

vam je všeč, kar vidite?

Lahko vam pomagamo s kakšno od naših storitev.
Pišite nam ali sprejmite naše povabilo na spoznavno pijačo ;)