SPOGLEDUJEMO SE Z DIGITALNO PRIHODNOSTJO

Prisluškujemo digitalnim trendom. Dosledno zasledujemo  začrtane cilje. In sproti merimo rezultate, da lahko prilagajamo komunikacijske kampanje.
Medijske kanale povezujemo v smiselno celoto. In izkoriščamo njihovo sinergijo na poti do vaših bodočih potrošnikov. Na misiji, da bi jih navdušili za vašo posebnost.

 

Od digitalij za vas zasnujemo:

  • Digitalne kampanje (idejna in kreativna zasnova kampanje, določitev digitalnih kanalov, spletno oblikovanje, izvedba in oglaševanje digitalne kampanje, poročilo o komunikacijskih učinkih digitalne kampanje)
  • Social media marketing – marketing za družabne medije (komunikacijska strategija nastopa na družabnem mediju, urednikovanje in vodenje Facebook profila, poročanje o komunikacijskih učinkih)
  • Spletni marketing in oglaševanje (Google AdWords, Facebook, YouTube in Instagram oglaševanje)
  • Interaktivne video predstavitve (korpo video, show reel)

SEB GROUP
Aplikacija “Vsaka guba ima svojo zgodbo”

Za naročnika smo pripravili čustveno kampanjo “Vsaka guba ima svojo zgodbo”, v okviru katere smo programirali aplikacijo za Facebook nagradno igro. Namen nagradne igre je bil širiti lepe, pozitivne zgodbe, ki so jih sodelujoči delili v obliki fotografije ali opisa zgodbe. Izžrebani je za nagrado prejel parno postajo in dva likalnika, ki ju je podelil dvema svojima prijateljema. Za kampanjo smo oblikovali tudi ves podporni material, od jumbo plaktaov, tiskanih oglasov za časopise in revije, spletne bannerje ter ves POS material za prodajna mesta.

ENERGIJA PLUS
Aplikacija Spomin

V okviru vseslovenske kampanje “Končno skupaj” smo za naročnika pripravili spletno aplikacijo oziroma nagradno igro Popolni par. Nagradna igra je potekala na spletu in v sklopu promocijskih aktivnostu na festivalu Lent. Sodelujoči so odigrali že dobro znano igro spomina, pri kateri so odkrivali pare iz sveta porabnikov energije. Kot glavno nagrado smo podelili popolni par za poletne dni – plinski žar in klimo.

FRUPI
Nagradna igra Preštej in povej

Poletje je ravno pravi čas za lansiranje novih okusov sadnih pijač Frupi in zabavo ob štetju rdečih pomaranč. Za namene uvajanja novih sadnih okusov smo Guruji pripravili video nagradno igro na Facebooku, poskrbeli za AdWords in Facebook oglaševanje ter podelili 200 frupastičnih sončnih očal.

Zavrtite video in poskusite tudi vi prešteti, koliko rdečih pomaranč se skriva v njem 😉

BAUSCH + LOMB
Si za Biotrue izziv?

Kako uporabnikom kontaktnih leč predstaviti trend nošenja dnevnih kontaktnih leč Biotrue® ONEday? Nič lažjega – z dvomesečno spletno nagradno igro Biotrue izziv, za katero smo Guruji pripravili idejno in kreativno zasnovo, zgradili aplikacijo, sproducirali video, oblikovali in upravljali Facebook in AdWords oglase ter e-pošto, zasnovali komunikacijo o nagradni igri na Facebook profilu in spletni strani www.bausch-lomb.si ter poskrbeli, da je več kot 2.000 sodelujočih v nagradni igri prejelo v pokušino  dnevne kontaktne leče Biotrue® ONEday.

 

FRUPI
Zmeeešaaana nagradna igra

Ker Frupi že več kot pol stoletja razveseljuje svoje Frupke in Frupce s frupastičnimi sadnimi pijačami, smo v tokratni digitalni nagradni igri preverjali, kateri okus Frupi sirupa najbolj zmeeešaaa Frupiljubce in najbolj srečne tudi nagradili s simpatično zmeeešaaano majčko. Za čim več zmeeešaaanih odgovorov smo Guruji pripravili še en frupastičen video, poskrbeli za AdWords in Facebook oglaševanje, za čas trajanja nagradne igre urednikovali vsebine na Frupijevem Facebook profilu  ter med skoraj 4000 sodelujočimi 100 Frupk in Frupcev osrečili s frupastično zmeeešaaano majčko.

ENERGIJA PLUS
NAJprihranek

Kako pa vi varčujete z energijo? Imate kakšen nasvet za prihranek? Prav to smo skupaj z naročnikom spraševali Slovence, ki so se v nagradni igri potegovali za celoletno dobavo elektrike za le 1 € na mesec in manjše tedenske nagrade. Nagradna igra je potekala na Facebook aplikaciji, prilagodili smo jo seveda tudi za mobilne naprave. Aktivnosti smo podkrepili tudi s Facebook in AdWords oglaševanjem.

Nagradna igra je potekala v dveh sklopih:

  1. Vsak sodelujoči je v skupno dobro zapisal svoj nasvet za NAJprihranek.
  2. Vsak dan so lahko sodelujoči in tudi “mimoidoči” obiskovalci aplikacije glasovali za poljubno število nasvetov.

In kakšna je bila statistika? Kar 620 oddanih nasvetov za NAJprihranek in več kot  1.000 glasov le za glavno nagrajenko.

Po končani nagradni igri smo aplikacijo prilagodili tudi v uporabno spletno galerijo z nasveti. Preverite NAJprihranke tudi vi tukaj.

vam je všeč, kar vidite?

Lahko vam pomagamo s kakšno od naših storitev.
Pišite nam ali sprejmite naše povabilo na spoznavno pijačo 😉